본문 바로가기
장바구니0
답변 글쓰기

سئو داخلی یا On Page SEO چیست ؟

작성일 24-08-19 23:28

페이지 정보

작성자 조회 8회 댓글 0건

본문

چرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در دیجی دینگ برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح می‌کنند و بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد می‌شوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش می‌کند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و می‌گویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار تبلیغات آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :

این شهرت بد لینک بیلآژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بدلیل فعالیت شرکت‌هایی است که کمی بیش از حد طراحی وب سایت مشتاق به انجام تکنیک‌های لینک‌سازی غیرمرتبط بودند و البته توسط گوگل نیز جریمه شدند. ولی آیا این موضوع به این معنی است که شما اصلا نباید لینک بیلدینگ انجام دهید؟ البته که نه! ایجاد لینک به خودی خود چیز بدی نیست. اگر این کار را به درستی انجام دهید، از تمام مزایایی که لینک سازی به شما ارائه می دهد بهره مند digi ding خواهید شد.
دستیابی به ارتباط در لینک بیلدیجی دینگ

این تکنیک یکی از کثیف‌ترین کارهای سئو کلاه سیاه است. Doorways صفحه یا صفحات کم‌کیفتی هستند که برای یک سری کلمه کلیدی بهینه شده‌اند. اما وقتی کاربر به آن صفحات می‌رسد سایت او را به یک صفحه دیگر که مدنظر خودش بوده منتقل می‌کند. در واقع کاربر را از درب پشتی وارد جایی که خودش دوست دارد می‌کند. با یک مثال موافقید؟
مثلا سایت xyz.com یک فروشگاه کیف و کفش است. این سایت روی کلمات کلیدی‌ای مثل خرید مانتو یا پیراهن بالا می

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이 포스팅은 쿠팡 파트너스 활동의 일환으로,
이에 따른 일정액의 수수료를 제공받습니다.
상단으로